Henno, ImbiGranström, Signe2014-05-262014-05-262012http://hdl.handle.net/10062/40934Seoses uue põhikooli riikliku õppekava ja gümnaasiumi riikliku õppekava vastuvõtmisega on tekkinud vajadus seirata kooliõppekavade arendamise ja rakendamise küsimusi. Õppekava uuringutega on võimalik saada tagasisidet uute riiklike õppekavade lähteülesandes püstitatud eesmärkide (nagu õppija areng ja õppimine; õpilase koormuse ja koolist väljalangevuse vähendamine; hariduslike erivajadustega (sh andekate) laste tõhusam arendamine; õpikeskkonna parendamine; lõimingu suurendamine jne.) saavutamise problemaatikast, fikseerida kooliõppekava- ja ainekavaarenduse peasuunad, selgitada välja nii parimad praktikad kui ka probleemid ning edaspidiseks koolide ja õpetajate nõustamistööks vajaminev info.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesshindamineküsitlusuuringudõppekavadarendustegevuskooliõppekavadõpikeskkondkoolijuhtimineõpetajadüldharidusainekavadÜlevaade aineõpetajate ja koolijuhtide veebiküsitlusest “Uutest riiklikest õppekavadest lähtuv kooliõppekavade arendus ja rakendamine”info:eu-repo/semantics/workingPaper