Schihalejev, Olga, juhendajaJaadla, Kaija-LiisaTartu Ülikool. UsuteaduskondTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond2020-10-272020-10-272020http://hdl.handle.net/10062/70096Käesoleva uurimuse eesmärgiks oli kirjeldada waldorfpedagoogikas kasutatava sünnipäevaloo sümboleid ja sümbolite tõlgendusi erineva usulise taustaga lasteaiaõpetajate lugudes ning saadud materjali võrrelda Rudolf Steineri õpetustes esinevate tähendustega. Eesmärgi täitmiseks otsisin vastust kolmele uurimisküsimusele: 1. Millised on Eestis levinud waldorfpedagoogilise taustaga sünnipäevaloo struktuuri ja sümbolite variatsioonid? 2. Millised on sünnipäevalugudes esinevate sümbolite interpretatsioonid erineva usulise taustaga õpetajate hulgas kolme waldorfmetoodikat kasutava lasteaia näitel? 3. Kuidas on lugudes kasutatud sümbolid seotud Rudolf Steineri õpetusega?estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalsünnipäevarituaalhinge vaba valiklasteaia rituaalidmagistritöödrituaalreligioonipedagoogikaSteineri pedagoogikawaldorfkoolidantroposoofiaWALDORFPEDAGOOGILISE SÜNNIPÄEVALOO ANTROPOSOOFILINE TAUST JA LASTEAIAÕPETAJATE INTERPRETATSIOONIDThesis