Raudsepp, Anu juhendajaTõnismäe, AnniTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondTartu Ülikool. Ajaloo ja arheoloogia instituut2025-10-092025-10-092025https://hdl.handle.net/10062/116715Uurimistöö keskendub Tartu linna 17. algkooli (juudi algkooli) tegevusele aastatel 1926–1940 ning analüüsib 1925. aasta kultuurautonoomia seaduse rakendumist ühe kooli näitel. Lähtuvalt arhiiviallikatele ja perioodikale tuginevast analüüsist käsitletakse õpetajaskonna ja õpilaskonna kujunemist, õppetöö korraldust, keelepoliitikat ning rahastamise eripärasid. Tööst ilmneb, et Tartu linna 17.algkool suutis kultuuriautonoomia raames säilitada oma keelelise ja kultuurilise eripära, pakkudes juudi kogukonnale väärtuslikku haridust keerulistes tingimustes.etAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/Tartu linna 17. algkool, Tartu juudi algkool, kultuurautonoomia, haridusajalugu, 1920.–1930. aastad.bakalaureusetöödTartu Linna 17. Algkool 1926-1940Thesis