Kukk, AiriSarv, Ene-SilviaMuldma, MaiaTalts, Leida2014-05-152014-05-152012http://hdl.handle.net/10062/40682PROJEKT Keelekümbluslasteaia lõpetanute koolivalmidus ja -jõudlus I kooliastmesKäesolev aruanne (Varane keelekümblus: õppekava eesmärkide saavutamine lapsekeskse lähenemise aspektist) on koostatud projekti (Keelekümbluslasteaia lõpetanute koolivalmidus ja -jõudlus I kooliastmes) raames teadusuuringuna, mis viidi läbi aastatel 2007 – 2011. Aruandes esitletud tulemused võimaldavad paremini aru saada, kuidas keelekümblusprogrammi rakendamine lasteaedades ning koolides on kaasa aidanud õppekava eesmärkide saavutamisele ja saavutatusele. Aruandes esitletud tulemustest võiks kasu olla õpetajate koolitajatele, koolijuhtidele ja õpetajatele, lasteaiajuhatajatele ja õpetajatele ning lapsevanematele.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesskoolivalmidushinnangudkeelekeskkondeesti keel kui teine keelkeeleõpealgharidusalushariduslasteaiadõpitulemusedeestikeellapse arengõppekavadkeelekümblusVarane keelekümblus: õppekava eesmärkide saavutamine lapsekeskse lähenemise aspektistinfo:eu-repo/semantics/workingPaper