Luik, PiretTõnisson, EnoKukemelk, Hasso2014-05-132014-05-132009http://hdl.handle.net/10062/40619Tiigrihüppe Sihtasutuse uurimuse lõppraport.Käesoleva uurimuse eesmärgiks oli selgitada, missugused on: 1) õpilaste tegevused sülearvutitega ja nende tegevuste sagedus ja kestvus; 2) muutused õpilaste õppimisstiilis, õppimiseelistustes, õppimismeetodites, suhtluses, suhtumises IKT kasutamisse ja kooli, õpitulemustes, puudumistes ning koolivälistes tegevustes; 3) muutused õpetaja poolt antud õppeülesannetes ja –tegevustes klassis ning koduste tööde jaoks, kus on vajalik sülearvuti kasutamine; 4) muutused õpetaja õpetamismeetodites, õpetamisstiilis, suhtluses õpilaste ja lapsevanematega ning suhtumises IKT rakendamisse õppetöös; 5) muutused lapsevanemate suhtumises IKT rakendamisse õppetöös, kooli ja õpetajatesse; 6) sülearvutite kasutamise eelised ja probleemid nii õpilaste, lapsevanemate, õpetajate kui ka koolijuhtide poolt vaadatuna.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesssülearvutidõpetamineõpitulemusedõpikeskkondõppeprotsessinternetikasutusõppemeetodideestiarvutipõhine õpeõppimineinfotehnoloogiaSülearvuti õpilasteleinfo:eu-repo/semantics/workingPaper