Jürimäe, Maria, juhendajaArdla, Elina-LiinaTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja2023-06-102023-06-102023https://hdl.handle.net/10062/90434Käesoleva magistritöö eesmärgiks on anda ülevaade mängu ning õppemängu teoreetilistest käsitlustest ning koostada arendavaid õppemänge 7. klassile kunstitundides kasutamiseks. Koostatud õppemänge on kokku 12, neist kuus mängu testiti ja esitati antud magistritöös. Õppemängude sobivuse ja otstarbekuse hindamiseks viidi läbi kvalitatiivne uurimus ning disaini- ehk arendusuuringu. Uuringu valimis oli kokku sada kaheksakümmend (180) õpilast. Õpilaste tegevuse ja õppematerjalide hindamiseks moodustati ekspertide rühm. Eksperthinnangute saamiseks vastasid viis magistrikraadiga õpetajat, kelle töökogemus koolis oli vähemalt viis aastat, küsimustele. Ekspertküsitluse tulemused kinnitasid, et koostatud õppemängud sobivad valitud kunstitundide teemade sissejuhatuseks, õpetamiseks, kordamiseks või kinnistamiseks ja neid saab kasutada ka teiste aine tundides.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalmagistritöödõppemeetodidmänguline õppimineõppemängud7. klasskunstiõpetusÕppevara loomine: õppemängud kunstitundideks 7. klassisThesis