Marling, Raili, juhendajaAfanasyeva, ValentynaTartu Ülikool. Inglise filoloogia osakondTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond2018-06-082018-06-082018http://hdl.handle.net/10062/60449Selle magistritöö eesmärgiks on analüüsida eesti kultuuri elemente „I Love English” õpikuteseerias ning samuti ka kultuuridevahelise keeleoskuse arendamise võimalusi mainitud õpikute abil. Töö koosneb sissejuhatusest, kahest peatükist ja kokkuvõttest. Sissejuhatuses kirjeldatakse uurimistöö teema olulisust, autori isiklikku motivatsiooni ja lõputöö struktuuri. Esimeses peatükis analüüsitakse varasemaid uuringuid, mis puudutavad kultuuri õpetamist võõrkeeletundides. Lisaks määrataletakse ja klassifitseeritakse kultuurielemendid, antakse kultuuridevahelise suhtluse pädevuse definitsioon, analüüsitakse õppevahendite (sealhulgas ka Eestis ilmunud inglise keele õpikute) võimalusi kultuuri esitamiseks. Teine peatükk tutvustab „I Love English“ õpikuteseeria analüüsi ja esitab saadud tulemusi: identifitseeritakse ja klassifitseeritakse õppematerjalis esinevad olulisimad eesti kultuuri elemendid, sealhulgas kultuuriväärtused, analüüsitakse ülesandeid, millel on kultuuridevahelise pädevuse arendamise potentsiaali. Kokkuvõttes esitatakse uurimuse tulemusi kultuuriõpetuse laiemas kontekstis ning pakutakse võimalusi nende edasiseks kasutamiseks.engopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniainglise keelkeeleõpetuseestikultuurkultuuridevaheline kommunikatsioonmagistritöödThe representation of Estonian culture in the "I love English" textbook seriesThesis