Semilraski HelenViss Karl HubertTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskus2024-06-072024-06-072024-06-05https://hdl.handle.net/10062/99145Varasemad uuringud on näidanud, et õpimoodulite rakendamisel õppetöös kasvab õpilaste tajutud enesetõhusus teadmiste ja 21. sajandi oskuste osas. Käesolevas magistritöös on uuritud, kuidas STEM-õpimooduli rakendamine õppetöös aitab parandada õpilaste tajutud enesetõhusust seoses teadmistega Päikesesüsteemi kohta ja 21. sajandi oskuste osas. Uuritud on ka õpilaste teadlikkust erialade kohta, mis on seotud Päikesesüsteemiga. Uuringu läbiviimiseks koostati STEM-õpimoodul, eel- ja järelküsimustik ning viidi läbi intervjuu. Töö tulemused näitasid, et õpilaste tajutud enesetõhusus teadmiste ja 21. sajandi oskuste osas ning teadlikkus karjäärivõimaluste kohta seoses Päikesesüsteemiga kasvavad peale STEM õpimooduli läbimistetCERCS kood: S272, „Õpetajakoolitus“õpimoodulSTEM-valdkondPäikesesüsteem21. sajandi oskusedCERCS code: S272, „Teacher education“learning moduleSTEM fieldSolar system21st century skillsmagistritöödSTEM-õpimooduli mõju 7. klassi õpilaste tajutud enesetõhususele teadmiste ja 21. sajandi oskuste osas ning teadlikkus erialadest, mis on seotud PäikesesüsteemigaThesis