Pilli, EinikeVanari, KätlinTalmar, Annika2014-05-202014-05-202010http://hdl.handle.net/10062/40747Analüüsi eesmärgiks oli hindamise ja õpiväljundite vastavuse võrdlus ning mudeli loomine hindamise ja kavandatud õpiväljundite võrdlemiseks. Eesmärgi täitmiseks püstitati järgmised uurimisküsimused: kuidas on määratletud õpiväljundid, hindamismeetodid ja –kriteeriumid; kuidas õppejõud kavandavad hindamist; kas esineb erinevusi sõltuvalt väljundipõhise õppekava rakendumise kestusest (politsei viies ja piirivalvekorralduse 2. aasta).etinfo:eu-repo/semantics/openAccessküsitlusuuringudkõrgharidusvõrdlevuuringudhindamismeetodidpedagoogikaõppejõudhindamineõpiväljundidHindamise vastavus kavandatud õpiväljunditeleinfo:eu-repo/semantics/workingPaper