Kährik, Allan2014-05-202014-05-202007http://hdl.handle.net/10062/40791LÜKKA õppekavaarenduse alaprojekt.Uuringu peamiseks eesmärgiks on välja selgitada, kuidas uuringu aluseks valitud õppekavadega seotud üliõpilased ja õppejõud hindavad nende õppekavade toimimist ning saadud teabe analüüsi ja järelduste põhjal eelduste loomine selleks, et muuta, täiustada, restruktureerida õppekavasid, õppekorraldust, õppemeetodeid ning õppekavade sisendit ja väljundit. Analüüsi koostajate eesmärgiks on saadud teabe analüüsi ja järelduste põhjal eelduste loomine selleks, et muuta, täiustada, restruktureerida õppekavasid, õppekorraldust, õppemeetodeid ning õppekavade sisendit ja väljundit.etinfo:eu-repo/semantics/openAccessüliõpilasedõppejõudõppekorraldusküsitlusuuringudtööturgkõrgharidusBolonga protsess3+2 õppekavaõppeprotsessõppekavadÕppekavade toimimise uuringinfo:eu-repo/semantics/workingPaper