Kõiv, Kristi2014-05-232014-05-232006http://hdl.handle.net/10062/40909Uurimisprojekti aruanne EV Haridus- ja Teadusministeeriumile.Uurimisprojekti eesmärgiks on kirjeldada kolme Eesti kasvatuse eritingimusi vajava erikooli (Kaagvere, Puiatu, Tapa) kui ka kahe lähiprofiilse õppeasutuse (Orissaare- ja Vastseliina internaatkool) neljast aspektist lähtudes: 1. kirjeldada viie kasvatuse eritingimusi vajava õpilaste kooli kui terviku funktsioneerimist lähtudes kool funktsioonidest ning struktuurielementidest: juhtimine, töökorraldus, õppe- ja kasvatustegevus ja suhted; 2. kirjeldada viie kasvatuse eritingimusi vajavate õpilaste koolis viibivate õpilaste probleeme: antisotsiaalset käitumist ja sotsiaalseid probleeme ning õpilaste enese hinnanguid ja arusaamu oma käesolevast positsioonist lähtuvalt; 3. kirjeldada viie kasvatuse eritingimusi vajavate õpilaste koolis viibivatele õpilastele rakendatud tugisüsteeme ja sekkumismeetodeid; 4. kirjeldada viie kasvatuse eritingimusi vajavate õpilaste kooli personali vajadusi täienduskoolituseks.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesspedagoogidõpetajakoolitustugiteenusederikooliderivajadustega lapsedsotsiaalprobleemidõppetööeritingimusedhariduslik erivajadusEesti kasvatuse eritingimusi vajavate õpilaste koolid 2005/2006info:eu-repo/semantics/workingPaper