Palm, Reimo, juhendajaBorkmann, AnneTartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskondTartu Ülikool. Matemaatika instituut2014-08-132014-08-132014-08-13http://hdl.handle.net/10062/42892Bakalaureusetöö esimeses osas antakse ülevaade probleemidest, mis hetkel reaalelul põhinevate matemaatiliste ülesannete õpetamisel esinevad, tuuakse välja teiste autorite poolt pakutud lahendusi neile, kirjeldatakse realistliku matemaatikahariduse printsiipe ning PISA testide koostamise põhimõtteid. Töö teises osas tuuakse välja põhimõtted, millest lähtuda matemaatika loengu ülesehitamisel ja reaaleluliste ülesannete koostamisel, kirjeldatakse empiirilise uurimuse läbiviimist, milles uuriti Eesti kõrgkoolide matemaatika õppejõudude seisukohti reaaleluliste ülesannete kasutamisel õppetöös, esitatakse uuringu tulemuste süntees ning tehakse järeldused.etreaalelulised matemaatikaülesandedrealistlik matemaatikaharidusPISAReaalelulise matemaatikaõpetuse probleemid ja lahendusvõimalusedThesis