Eisenschmidt, Eve2014-05-222014-05-222007http://hdl.handle.net/10062/40890Kutseaasta algajate õpetajate sisseelamise ja professionaalse arengu toetamiseks esimesel tööaastal rakendus 2006/2007 õppeaastal kolmandat aastat. Paralleelselt toimub pidev seire ja arendustegevus. Antud seire raames oli eesmärk suuremat tähelepanu pöörata ülikoolipoolse tugiprogrammi kvaliteedile, siis on nooremõpetajate vastuseid analüüsitud vastavalt tugiprogrammi läbimise kohale. Samas on sellel aastal vastavas ülikoolis tugiprogrammi läbinud valdavalt ka selle ülikooli vilistlased. Seega, saab andmeid kumbagi ülikooli esmaõppe kui ka tugiprogrammi kvaliteedi kohta. Seire annab ülevaate algajate õpetajate enesekohastest uskumustest, professionaalsest arengust ja koostööst, õppimisest organisatsioonis ning koostööst mentoriga. Viimane osa analüüsib kutseaasta rakenduslikke aspekte.etinfo:eu-repo/semantics/openAccessmonitooringküsitlusuuringudõpetamineüldharidusmentorluskoolijuhtiminementornooremõpetajaõpetajakoolituskutseaastaõpetajadKutseaasta III etapi seire kokkuvõte 2006/2007info:eu-repo/semantics/workingPaper