Tammekänd, Liina, juhendajaKlavan, Jane, juhendajaÕunapuu, ReneTartu Ülikool. Inglise filoloogia osakondTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond2018-06-082018-06-082018http://hdl.handle.net/10062/60468Tehnoloogia arenedes ei saa mööda vaadata asjaolust, et ühel hetkel võib täielikult muutuda see, kuidas inimesed õpivad. Kuigi õpetajad on enamasti arvamusel, et tehnoloogia kasutamine klassis on kasulik, siis suhtutakse sellesse endiselt eelarvamustega ning see leiab rakendust küllaltki vähe. Võib-olla oleks kasulik keskenduda hoopis õpilastele? Selle töö eesmärk ongi luua digitaalsed õppevahendid – õpiobjektid, mis muudaks inglise keele grammatika õppimise tõhusamaks. Antud töö koosneb kahest suuremast peatükist. Esimeses peatükis antakse teoreetiline ülevaade arvutite kasutamisest keeleõppes, õpiobjektide definitsioonist, kuidas õpiobjekte luua ning miks neid üldse vaja peaks olema. Teises peatükis antakse ülevaade selle töö käigus tehtud empiirilisest uuringust. Esmaseks eesmärgiks oli luua kolm õpiobjekti, mis aitaks inglise keele grammatikat tõhusamalt õppida. Teine eesmärk oli neid õpiobjekte rakendada klassiruumis ning seejärel leida vastus hüpoteesile, et õpilased, kes kasutavad õpiobjekte, omandavad õpitava teema paremini, kui need, kes õpiobjekte ei kasuta. Kolmandaks eesmärgiks oli saada tagasisidet õpiobjektide kohta. Õpiobjekte rakendati ühes Eesti põhikoolis. Katses osalesid kaks rühma kuuendatest klassidest, mis valiti mugavusvalimi põhimõtete järgi. Antud töö autor oli ka katseperioodil antud rühmade inglise keele õpetajaksengopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniainglise keelkeeleõpetusgrammatikainfo- ja kommunikatsioonitehnoloogiamagistritöödThe application of learning objects in an Estonian basic school EFL class:a pilot studyThesis