Soobik, Mart, juhendajaKaarjärv, ToomasTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja2023-06-202023-06-202022https://hdl.handle.net/10062/90815Magistritöö eesmärgiks oli välja selgitada tehnoloogiaõpetuse õpetajate kogemused holistilise mudeli tunnielementide rakendamisel ja ettepanekud tunnielementide rakendamise toetamiseks. Uurimistöö probleem tuleneb asjaolust, et puudub informatsioon selle kohta, kuidas tehnoloogiaõpetuse õpetajad oma tundides rakendavad holistilise mudeli tunnielemente ning millised on puudujäägid elementide rakendamiselestopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalmagistritöödtehnoloogiaõpetusalternatiivpedagoogikaTehnoloogiaõpetuse õpetajate kogemused holistilise mudeli tunnielementide rakendamisel ja ettepanekud tunnielementide rakendamise toetamiseks tehnoloogiaõpetuse tundidesThesis