Toots, Jorma, juhendajaJukk, Tuuli, juhendajaŠarapov, IljaTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Koolimuusika2020-03-092020-03-092019http://hdl.handle.net/10062/67239Uurimuse eesmärgiks on välja selgitada, kui palju pööratakse tähelepanu mittekvadraatsetele taktimõõtudele ​rütmikaõpetuses ning kuidas neid ​käsitletakse. ​Mittekvadraatsete vormide, gruppide ja taktimõõtude valdamine annab muusikule ​ – ​ükskõik kas alles kooli- või juba professionaalsel tasemel ​ – teatud vabaduse mängimisel, kaasaegse muusika arusaama ja oskuse mittekvadraatseid rütmifiguure lugeda. Seega on tähtis selgitada välja, kui palju solfedžo tundides mittekvadraatseid taktimõõte õpetatakse, sest just sealt saavad alguse muusikute rütmilised oskused.estopenAccessbakalaureusetöödmuusikateooriasolfedžomuusikaõpetusMittekvadraatsed taktimõõdud ja nende esindatus Eesti muusikakoolide solfedžoõpetusesThesis