Urm, Ada, juhendajaKont, KätriinTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondTartu Ülikool. Psühholoogia instituut2025-02-282025-02-282025https://hdl.handle.net/10062/107496Uurimistöö eesmärk oli uurida, kuidas tajuvad Eesti õpetajad koostööd koolipsühholoogidega, millised on õpetajate arvates olulised koolipsühholoogi tööülesanded, kas nad on praeguse koostööga rahul ning mis saaks veel paremini olla. Eesmärkideni jõudmiseks viisin läbi intervjuud 8 Eesti õpetajaga. Andmete analüüsimiseks kasutasin kvalitatiivset sisuanalüüsi. Uurimuse tulemused näitasid, et õpetajate jaoks on olulised koolipsühholoogi tööülesanded õpilaste toetamine, nõustamine ja hindamine, vajadusel õpilaste edasisuunamine ning sekkumiste kavandamine. Õpetajate jaoks on koostöö koolipsühholoogiga väga väärtuslik ning sellest on neile palju kasu. Õpetajad on koostööga väga rahul. Koostöö arendamiseks pakkusid õpetajad välja õpetajate põhjalikumat koolitamist, selgust koolipsühholoogide tööülesannete osas ning rohkem haridusasutuses praktiseerivaid tugispetsialiste.etAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/õpetajate hinnangkoostöökoolipsühholoogtugispetsialistidõpetajate teadmisedteachers' assessmentscooperationschool psychologistsupport specialiststeachers' knowledgeüliõpilastöödÕpetajate tajutud hinnang koostööle koolipsühholoogigaTeachers' perceived assessment of cooperation with the school psychologistThesis