Teessar JanariPärnamägi KristjanTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskus2024-06-072024-06-072024-06-05https://hdl.handle.net/10062/99136Käesoleva magistritöö eesmärk on uurida, kuidas 21. sajandi oskuste arendamisele tähelepanu pööravas koolis õppivad 10. klassi õpilased hindavad oma 21. sajandi oskusi ning millised on nende tuleviku karjäärialased eelistused. Lisaks uuritakse, kuidas õpilased hindavad oma pädevust loodusteaduslikes raamteemades ja millised on nende kogemused loodusteaduslike ainetega seotud ärevusest. Saadud tulemusi võrreldakse võrdluskoolidega.et21. sajandi oskusedloodusteaduslike ainete ärevusloodusteaduslik pädevusõpilaste enesehinnangkarjäärivalikudCERCS: S272 “Õpetajakoolitus”21st-century skillsscience competences,self-assessmentcareer choicesscience anxietyCERCS: S272 “Teacher education”magistritöödGümnaasiumiõpilaste tuleviku karjäärivalikud ja enesehinnangud 21. sajandi oskustele, loodusteaduslikele raamteemadele ning ärevusele loodusteaduslikes õppeainetesThesis