Jaggo, Jaanus, juhendajaTammekun, ArloTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2023-08-232023-08-232022https://hdl.handle.net/10062/91680Uurimistööd on näidanud, et interaktiivsus mängib olulist rolli videomängu nautimises ja kaasahaarava mängukeskkonna pakkumine motiveerib mängijaid hiljem tagasi tulema. Käesolevas bakalaureusetöös kirjeldatakse videomängudes kasutusel olevaid vee simulatsiooni meetodeid ning luuakse vee simulatsioon Godot mängumootoris arendatud videomängule Blastronaut. Töö lõpus viiakse läbi jõudlustestimine simulatsiooni jõudluse hindamiseks ning kasutajatestimine, et hinnata simulatsiooni visuaalset ühtivust, füüsikalist käitumist ja mõju mängule.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalarvutimängvedeliku simulatsioonarvutigraafikarakuautomaatbakalaureusetöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyVee simulatsiooni loomine Blastronaut mänguleThesis