Remmik, Marvi, juhendajaÕmblus, KristjanTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikapedagoogikaEesti Muusika- ja Teatriakadeemia2016-09-282016-09-282016http://hdl.handle.net/10062/53902Magistritöö eesmärgiks oli selgitada välja muusikaõpetajate arusaamad muusikaõpetuse hindamisest, hindamisviisidest ja võimalikest kitsaskohtadest. Uurimisprobleem seisneb selles, et ei ole teada, miks ja millise hindamisstrateegia muusikaõpetajad valivad ning mis on nende hinnangul muusikaõpetuse hindamise eesmärgiks.etAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalopenAccessmagistritöödmuusikaõpetuskoolimuusikaainetunnidhindaminemuusikapedagoogidkujundav hindaminemuusikaõpetajaMuusikaõpetajate arvamused muusikaõpetuse hindamisestThesis