Pesti, Madli, juhendajaKama, PõimTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondTartu Ülikool. Kirjanduse ja teatriteaduse osakond2018-05-312018-05-312018http://hdl.handle.net/10062/60202Bakalaureusetöös analüüsitakse kaasaegse füüsilise teatri lavastaja Renate Keerdi loomingut sookäsitluse ja rituaalsuse aspektist. Töö üheks eesmärgiks on kirjeldada ja analüüsida soolisuse kujutamist ning rituaalsuse esinemist Keerdi füüsilises teatris. Töö teise ja laiema eesmärgina otsitakse teatriteoreetilisel väljal viise, kuidas raskesti määratletavast ja analüüsile sageli tabamatuks jäävast füüsilisest teatrist rääkida. Füüsilise teatri analüüsimisel populaarse, kuid võrdselt hajusa fenomenoloogilise meetodi asemel leiab rakendamist uurimisviis, milles lavastuste performatiivseid elemente vaadeldakse suhetes nende semiootilise tähendusega. Bakalaureusetöös vaadeldakse põhjalikumalt kolme Renate Keerdi lavastust: „PURE MIND“ (2013), „Põletatud väljade hurmaa“ (2015) ja „KOON“ (2016), mis kõik esietendusid Tartu Uues Teatris.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniabakalaureusetöödfüüsiline teaterteatriteadussoouuringudSugu ja rituaal Renate Keerdi füüsilises teatrisThesis