Täht, Karin, juhendajaRozgonjuk, Dmitri, juhendajaRaudsepp, AntonTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondTartu Ülikool. Psühholoogia instituut2017-07-202017-07-202017http://hdl.handle.net/10062/57296Käesolevas töös uuriti nutiseadmete kasutamise seoseid PISA 2015 testi sooritanud õpilaste loodusteaduste testi tulemusega. Lisaks sellele sooviti välja selgitada kui palju on seotud sotsiaalmajanduslik olukord akadeemilise edukusega. Uuringus osales 6147 15-aastast õpilast. Tulemustest järeldus, et nutiseadmete kasutamine nii koolis kui ka väljaspool kooli on negatiivselt seotud akadeemiliste tulemustega. Seevastu parem sotsiaalmajanduslik olukord on seotud kõrgemate testitulemustega. Poiste ja tüdrukute vahel ei olnud erinevusi nutiseadmete kasutamise vahel koolis või väljaspool seda.estnutiseadmedsotsiaalmajanduslik olukordakadeemiline edukusPISA 2015smart devicessocioeconomic statusacademic successPISA 2015üliõpilastöödNutiseadmete kasutamise ja sotsiaalmajandusliku olukorra seosed akadeemilise edukusegaThe use of smart devices, and socioeconomic status’ connection to academic successThesis