Kanep, Hanna2014-05-232014-05-232008http://hdl.handle.net/10062/40911Analüüs haridusliku erivajadusega õpilastest ja tugiteenuste kättesaadavusest õpilastele.Käesoleva analüüsi eesmärk on anda ülevaade hariduslike erivajadustega õpilastest ja nende kooliskäimisega seotud liikumisest Eestis, haridusliku erivajadustega õpilastele tugimeetmete rakendamisest ja vastava võimaluse puudumise põhjustest ning olemasoleva andmete klassifitseerimise ja kogumise süsteemi piirangutest andmete analüüsimisel. Analüüs on üks osa Eesti Vabariigi Haridus‐ ja Teadusministeeriumi poolt tellitud uuringust „Haridusliku erivajadusega õpilane koolikaardil, tugiteenuste kättesaadavus haridusliku erivajadusega õpilasele”.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesstugiteenusederivajaduserikoolidharidussüsteemidõpikeskkondüldharidusõppiminehariduslikud erivajadusedHaridusliku erivajadusega õpilane koolikaardil, tugiteenuste kättesaadavus haridusliku erivajadusega õpilaseleinfo:eu-repo/semantics/workingPaper