Täht, Karin, juhendajaRozgonjuk, Dmitri, juhendajaSaal, KristiinaTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondTartu Ülikool. Psühholoogia instituut2016-07-062016-07-062016http://hdl.handle.net/10062/52342Käesolevas töös uuriti sügava ja pindmise õpistiili seoseid soo, akadeemilise edukuse ning arvutite ja nutiseadmete kasutamisega. Samuti uuriti seoseid arvutite ja nutiseadmete loengus kasutamise ning kaasõpilaste õppetöö häirimise vahel. Uuringus osales 434 üliõpilast vanuses 19-46 aastat (M = 23.35, SD = 4.41). Leiti, et sügavama õpistiiliga üliõpilaste hinnangud oma akadeemilisele edukusele on kõrgemad. Loengus sotsiaalmeediat sagedamini kasutavad üliõpilased on pigem pindmise õpistiiliga. Kaastudengite arvutite ning nutiseadmete sotsiaalmeedia jälgimiseks kasutamist hinnati häirivamaks kui seadmete õppetööks kasutamist. Uuringu tulemused viitavad, et arvutite ja nutiseadmete loengus kasutamise mõju vajab suuremat tähelepanu ning vajadusel reguleerimist.etR-SPQ-2Fsügav ja pindmine õpistiilõpistiilarvutidnutiseadmedR-SPQ-2Fdeep and surface learninglearning approachcomputerssmart devicesüliõpilastöödÜliõpilaste õpistiilid ning nende seosed arvutite ja nutiseadmete kasutamisegaStudents’ approaches to learning and its relations between computer and smart device usageThesis