Kasemets, LiisAsser, HiieHannust, TriinRahnu, Leen2014-06-162014-06-162013http://hdl.handle.net/10062/41933Uusimmigrant-õpilaste õpiedukuse ja haridusvõimaluste uuringu laiemaks eesmärgiks on kaardistada Eesti üldhariduskoolides õppivate uusimmigrant-õpilaste akadeemiline ja sotsiaalne toimetulek, selleks loodud ja vajalikud tingimused. Uuringu otseseks eesmärgiks on välja selgitada, milliseid koolikorralduslikke meetmeid rakendatakse uusimmigrant-õpilaste toetamisel üldhariduskoolides, kas uusimmigrant-õpilaste edasijõudmine on eakohane. Uuringus analüüsiti uusimmigrantõpilaste õppekorraldust, õpitulemusi, sotsiaalset toimetulekut, samuti õpilaste vanemate ning õpetajate hoiakuid ja hinnanguid õpilaste edasijõudmise, edukuse ja nende põhjuste osas.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesseesti keel kui teine keelüldharidusõppekorraldusõpitulemusedkeeleoskusõppeedukusmitmekultuuriline hariduskohanemineimmigratsioonsisserännetoimetulekharidusuuringudeestiUusimmigrantõpilaste akadeemiline ja sotsiaalne toimetulek Eesti üldhariduskoolisinfo:eu-repo/semantics/workingPaper