Vare, Silvi2014-05-142014-05-142001http://hdl.handle.net/10062/40628Käesoleva uurimuse ülesandeks on anda ülevaade sellest, milline on eesti kirjakeele seisund vene üldhariduskoolis 2001. aastal. Töö jaguneb kaheks põhiosaks. Esimeses osas kirjeldatakse vene üldhariduskooli keelelist olukorda eri aspektidest ja analüüsitakse lõpetajate eesti keele oskuse taset. Teine osa keskendub eesti keele kui teise keele õppe riikliku regulatsiooni analüüsile. Iga üksikküsimuse käsitlemisel on püütud välja tuua ka probleeme ja nende põhjusi ning võimaluse piires pakutud esialgseid lahendusvariante.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesskeele omandaminekeeleoskusõpetajakoolituskeeleõpetusüldhariduskoolidvene koolidvenekeelsedvene keeleesti keel kui teine keeleesti keelõppekeeledEesti keel vene koolis I: Eesti keele õpetamine vene üldhariduskoolisinfo:eu-repo/semantics/workingPaper