Konsa, Kurmo, juhendajaGanina, Svetlana, juhendajaKraani-Klaassen, KatrinTartu Ülikool. Ajaloo ja arheoloogia instituutTartu Ülikool.Humanitaarvaldkond2016-12-072016-12-072016http://hdl.handle.net/10062/54921Käesoleva töö teoreetiline osa käsitles organisatsiooni ja juhtimise olemust, andis ülevaate Kaitseväe Ühendatud Õppeasutuste organisatsioonist ning keskendus põhjalikumalt õpimotivatsiooni, sh õppimis- ja motivatsiooniteooriate, ning õpikeskkonna olemusele. Magistritöö empiirilises osas rakendati kombineeritult kvalitatiivset ja kvantitatiivset uurimismeetodit. Andmete kogumiseks kasutati avatud ja suletud küsimustega ankeetküsitlust, mis saadeti laiali KVÜÕA 2013.-2105. a rakenduskõrgharidusõppe lõpetanud vilistlastele. Küsimustikule vastas ligikaudu iga kolmas vilistlane.etAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalembargoedAccessõpimotivatsioonKaitseväe Ühendatud ÕppeasutusedmagistritöödKaitseväe Ühendatud Õppeasutuste vilistlaste hinnangud organisatsioonile ja õpimotivatsioonile õpingute jooksulThesis