Luuk, Aavo, juhendajaMasing, MaikenTartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondTartu Ülikool. Psühholoogia instituut2014-04-242014-04-242014-04-24http://hdl.handle.net/10062/40471Käesoleva seminaritöö eesmärk on seoste uurimine enesekohaste negatiivsete tuumikhinnangute alaskaalade ja õppeedukuse vahel. Uuringus osales kokku 98 tudengit Tartu Ülikooli majandusteaduskonnast ja Eesti Lennuakadeemiast. Selgus, et õppeedukust mõjutavad enesekohased negatiivsed tuumikhinnangud on tähelepanu sisetakistused, väline kontrollikese, negatiivne enesehinnang, impulsiivsuse alla kuuluvad positiivne ja negatiivne pakilisus, seisundiärevus ning ärevusepisoodide sagedus. Mida kõrgemad on loetletud tuumikhinnangute skaala näidud, seda madalamad on üliõpilaste keskmised hinded. Kõige tugevamini on keskmise hindega seotud negatiivne enesehinnang.etenesehinnangõppeedukusnegativismüliõpilastöödEnesekohaste negatiivsete tuumikhinnangute seos õppeedukusega TÜ majandusteaduskonna ja Eesti Lennuakadeemia tudengite näitelThesis