Soro, Silvia, juhendajaGudošnikova, KsenijaTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus2023-06-082023-06-082023https://hdl.handle.net/10062/90314Lõputöös uurisin mida noored, kes tegelevad tantsuga teavad draamaõppest, kuidas suhtuvad erinevatesse draamaõppe vormidesse ning kuidas draamaõpe mõjus nende elule. Käesoleva lõputöö eesmärgiks oli välja selgitada, kuidas draamaõpe mõjub tantsuga tegelevatele noortele. Uurimuses osalesid 10 noort Lasnamäe Noortekeskuse tantsuklubist. Lõputöö andmekogumise meetodiks oli kaks ankeetküsitlust, mis sisaldavad endas nii kvalitatiivse, kui ka kvantitatiivse uurimismeetodit ning koostatud tunnikava. Uurimuses selgus, et noored osaliselt teavad millega tegeleb draamaõpe. Kõik noored suhtuvad draamaõpesse positiivselt ning neile meeldis tegeleda draama tegevustega. Noorte hinnangul eriti mõjutas draamaõpe nende kreatiivsusele, eneseväljendusele, tantsuoskusele ning vaimse terviseleestopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationaldraamaõpetantsuõpetusDraamaõppe mõju tantsuga tegelevatele noortele noortekeskuse keskkonnasThesis