Soobik, Mart, juhendajaŠvetsova, NataljaTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja2023-06-102023-06-102023https://hdl.handle.net/10062/90445Magistritöö eesmärgiks oli luua Eesti põhikooli riiklikust õppekavast lähtuv didaktiline õppematerjal õpetajatele, mis aitaks kavandada lõimitud disainiprotsessi pro-jekte. Need projektid aitavad õpilastel arendada aineteadlikkust, hoiakuid ja probleemide lahendamise oskusi, pidades silmas jätkusuutlikku arengut, vastutust ja harmoonilist suhet ümbritseva maailmaga. Selle eesmärgi saavutamiseks viidi ettevalmistava uurimistööna läbi kirjanduse ülevaade ja õppekava analüüs. Tulemuste põhjal koostati lõimitud disainiprotsessi näidisprojektestopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalmagistritöödtehnoloogiaõpetusintegreeritud õpeõpiobjektidJätkusuutlik areng tehnoloogiaõpetuse tundides lõimitud disainiprotsessi näitelThesis