Soobard, Regina, juhendajaMakarevitš, AnitaTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskus2024-05-232024-05-232023https://hdl.handle.net/10062/98772Magistritöö eesmärk oli välja selgitada, millised tegurid mõjutavad osalemist loodussuunalistes huviringides kolmanda kooliastme ja gümnaasiumiõpilaste näitel ning kuivõrd kasutavad huviringides osalenud omandatut formaalhariduses ainetundides. Eesmärgi saavutamiseks koostas autor keskkonnas Google Forms internetipõhise küsimustiku, milles osales 7 õpilast. Tulemustest selgus, et huviringi valikut mõjutavateks teguriteks on isiklik huvi ja vanemate mõju. Lisaks toetab huviringis käimine ainetunde, kuna teemad korduvad ja koolitundides õpetatavast teemast on lihtsam aru saada. Tulemused julgustavad koole ja huvikoole koostööle.etformaalõpemitteformaalõpevalikuid mõjutavad teguridlõiminghuviringidloodusteadusedformal educationinformal educationfactors affecting choiceintegrationafter-school activitiesnatural sciences, hobby educationmagistritöödÕpilaste loodussuunaliste huviringide valikuid mõjutavad tegurid ja huviringides õpitu rakendamine koolis ainetundidesThesis