Vihalemm, TriinKruusvall, Peeter2013-04-112023-10-232013-04-112023-10-232013https://hdl.handle.net/10062/29814BeSt programmi toetusel loodud õpiobjekt annab ülevaate turunduskommunikatsiooni oluliste kanalite kohta. Käsitletavad teemad: turunduskommunikatsioon mobiilsetes kanalites ehk m-turundus; m-reklaam; m-turundus kaubanduses; QR-kood; kanalite ja võtete omavaheline integreerimine; regulatsioon ja eetika turunduskommunikatsioonis; turunduskommunikatsiooni regulatsiooni põhimõtted ja peamised regulatiivaktid; turunduskommunikatsiooni suunad ja arengud; turunduskommunikatsiooni suunad lähitulevikusetDigitaalse õpiobjekti kasutamise tingimused Käesolev õpiobjekt on autorikaitse all vastavalt Eesti Vabariigi autoriõiguse seadusele. Õpiobjekti varalised õigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õpiobjekti on lubatud reprodutseerida, levitada ja avalikult esitada ainult õpiotstarbel kui tervikut, va refereerimine ja tsiteerimine motiveeritud mahus. Õpiobjekti ei ole lubatud kasutada kommertseesmärgil. Õpiobjekti igakordsel kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õpiobjekti autorile. Õpiobjekti pole lubatud muuta ega täiendada.turunduskommunikatsioon mobiilsetes kanalites ehk m-turundusm-reklaamm-turundus kaubandusesQR-koodkanalite ja võtete omavaheline integreerimineregulatsioon ja eetika turunduskommunikatsioonisturunduskommunikatsiooni regulatsiooni põhimõtted ja peamised regulatiivaktidturunduskommunikatsiooni suunad ja arengud lähitulevikusBeSt programmsisupakettTurunduskommunikatsioonikanalite ja -võtete omavaheline integreerimineLearning Object