Suviste, Reelika, juhendajaAaviste, GetriinTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Matemaatika ja statistika instituut2018-10-012018-10-012018http://hdl.handle.net/10062/62202Käesolevas magistritöös uuritakse programmeerimise MOOC-i läbimist ning kuidas võivad seda mõjutada osalejate taustaandmed. Töö teoreetilises osas esitatakse lühiülevaade MOOC-ide tekkimisest ning arengust. Magistritöö empiiriline osa keskendub MOOC-i „Programmeerimise alused“ osalejate taustaandmete ning kursuse läbimise uurimisele. Töö viimases osas esitatakse saadud tulemused ning arutelu.estopenAccessAutorile viitamine + Mitteäriline eesmärk + Tuletatud teoste keeld 3.0 EestimagistritööprogrammeeriminetaustaandmedMOOCOsalejate taustaandmete mõjutustest programmeerimise MOOC-i kursuse läbimiselThesis