Schults, Astra, juhendajaEosaar, SiiriTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondTartu Ülikool. Psühholoogia instituut2021-11-172021-11-172020http://hdl.handle.net/10062/75856Käesolev töö keskendub kolme erineva küsimustike vastuste (PKBS-2, SOK ja TRK) seoste leidmisele ning vanemate ja õpetajate poolt vastatud küsimustike vastuste seoste uurimisele. Töö eesmärgiks on teada saada, kas PKBS-2 küsimustiku vastused on seoses SOKi ja TRK vastustega ning kas vanemate ja õpetajate vastatud küsimustike vastuste vahel esineb seos. Kokku täideti SOK, TRK ja PKBS-2 küsimustikke 142 lapse kohta, kellest 81 (57%) olid poisid ja 61 (43%) olid tüdrukud. Tulemustest selgus, et PKBS-2 ning SOKi ja TRK vahel esineb mõõdukas kuni väga tugev statistiliselt oluline seos. Lisaks leiti, et vanemate ja õpetajate vastatud küsimustike vastuste vahel, kas puudub seos või on see nõrk. Tulemuste põhjal saab öelda, et need kolm küsimustikku on omavahel seotud, kuid samas ei ole tugevaid seoseid vanemate ja õpetajate vastuste vahel.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalPKBS-2PKBS-2TRKSOKlapsevanemad ja õpetajadSDQSSQparents and teachersüliõpilastöödsotsiaalsed oskusedsocial skillsÕpetajate ja vanemate poolt täidetud kolme erineva küsimustiku (TRK, SOK ja PKBS-2) seoste uurimineStudy of the relations between three different questionnaires completed by teachers and parents (SDQ, SSQ and PKBS-2)Thesis