Eesti Uuringukeskus2014-05-262014-05-262011http://hdl.handle.net/10062/40984Haridus- ja Teadusministeerium on kaardistanud läbi aastate (2006-2010) sisehindamise! Tagasisidearuannete põhjal nii üldharidusasutuste sisehindamiseprotsessi nõrku külgi kui ka parimaid kogemusi. Eesmärkide saavutamiseks viidi uuring läbi kahes osas: esimese etapina toimus 4 fookusgrupi intervjuud ja 1 süvaintervjuu sisehindamise protsessi erinevate osapooltega (24 respondenti) ning teise etapina perioodil september 2010 (jaanuar 2011 Haridus- ja Teadusministeeriumile esitatud 85 üldhariduskooli/koolieelse lasteasutuse sisehindamise aruannete ja 58 tagasisidearuannete kvantitatiivne ja kvalitatiivne!sisuanalüüs.etinfo:eu-repo/semantics/openAccessõppekorraldusõppeprotsessküsitlusuuringudkasvatushuvigrupidpersonalijuhtiminepersonalsisehindaminefookusgrupidSisehindamise alane uuringinfo:eu-repo/semantics/workingPaper