Steinbach, Kadri, juhendajaKons, MerleTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaõpetajaEesti Muusika- ja Teatriakadeemia2015-12-182015-12-182015http://hdl.handle.net/10062/49867Magistritöö eesmärgiks on kaardistada muusikaõpetajate kogemused paikkonna pärimuse kasutamisel Kagu-Eesti põhikoolide II kooliastmes. Peamise uurimisprobleemina esitati küsimus, kuidas ja millisel määral kasutatakse oma paikkonna pärimust II kooliastme muusikatunnis. Sellest lähtuvate uurimisküsimustega taheti teada, kuidas muusikaõpetajad defineerivad paikkonna pärimuse mõistet ning kuidas ja kas rakendavad seda II kooliastme muusikatunnis.etAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalopenAccessmagistritöödmuusikaõpetuspärimuskultuurõppemeetodidKagu-Eestipärimusmuusikateine kooliastepaikkonna pärimusPaikkonna pärimuse kasutamine II kooliastme muusikatundides Kagu-Eesti koolide näitelThesis