Vimberg, SiiriTartu Ülikool. Inglise filoloogia osakondTartu Ülikool. Filosoofiateaduskond2015-06-092015-06-092015-06-09http://hdl.handle.net/10062/46792Käesoleva magistritöö eesmärgiks oli uurida kiirendatud õppemeetodi tehnikate kasutamist Eesti koolis. Täpsemalt, vaadelda kuivõrd tõhusad ja ainulaadsed need õpitehnikad on, ning seejärel viia läbi uurimus Pärnu Ühisgümnaasiumis põhikooli lõpuklasside põhjal. Antud uurimistöö läbiviimiseks püstitati järgnevad küsimused: 1) Kui tõhusaks osutuvad kiirendatud õppemeetodi tehnikad 9. klassides, kus õpitakse inglise keelt võõrkeelena (Pärnu Ühisgümnaasiumi näitel)? 2) Mis järeldusi saab kiirendatud õppemeetodi tehnikate kasutamisest teha (Pärnu Ühisgümnaasiumi 9. klasside näitel)?enAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalopenAccessüliõpilastöödmagistritöödkiirendatud õppemeetodõpitehnikadõpistiilidmultiintelligentsusmagistritöödThe Techniques of Accelerated English Language Learning in EFL ClassroomThesis