Kikas, EveHäidkind, Pille2014-05-232014-05-232004http://hdl.handle.net/10062/409002003. aasta sügisel viis Riikliku Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskuse õppekavade osakond koostöös üleriigilise alushariduse ning algõpetuse nõukogu, Haridus- ja Teadusministeeriumi ning Tartu Ülikooli Õppekava Arenduskeskusega läbi koolivalmiduse ning õpilase arengu jälgimise pilootuuringu I osa. Sihtrühmaks olid 1.09.2003 a. kooliteed alustavad lapsed. Hindamise viisid läbi klassiõpetajad. Pilootuuringu II etapp viidi läbi 2004.aasta maikuus samades koolides, osalesid samad õpilased ja õpetajad. Käesolevas töös anname ülevaate viimasest uuringust, mille raames hinnati laste arengut I kooliaasta lõpus. Võrdleme ja analüüsime saadud tulemusi ja anname hinnangu kasutatavate metoodikate sobivusele lapse arengutaseme ja kooliedukuse hindamisel.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesstestidhindaminelapse arengõppekavadõpilasedõppekavad1. klassüldhariduskoolivalmidusKoolivalmiduse ning 1. klassi õpilase arengu jälgimise pilootuuringu II osa analüüsinfo:eu-repo/semantics/workingPaper