Kikas, Eve2014-05-132014-05-132010http://hdl.handle.net/10062/40579Raamat annab ülevaate sellest, kuidas esimese ja teise kooliastme, st 1.–6. klassi õpilased arenevad ja õpivad ning kuidas neid selles protsessis paremini toetada. Kirjutamisel on toetutud teoreetilistele lähenemistele, mis rõhutavad laste arengu terviklikkust, nende aktiivsust ja vajadust arvestada õpetamisel laste arengu taseme ja iseärasustega, samuti nende uskumuste, kogemuste ja teadmistega. Teisalt teadvustatakse, et õpetajatel (nagu ka lapsevanematel) on tähtis roll laste arengu suunamisel.etinfo:eu-repo/semantics/openAccessalushariduslapse arengõpetamise metoodikahariduslik erivajaduslapse arengõppimineõpetamineõpetamise psühholoogiaõpilase sotsialiseerumineÕppimine ja õpetamine esimeses ja teises kooliastmesinfo:eu-repo/semantics/workingPaper