Jaggo, Jaanus, juhendajaTarelkin, ErikTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2023-09-142023-09-142021https://hdl.handle.net/10062/92178Käesolevas töös kirjeldatakse erinevaid vastaste liikumise viise mängudes ja luuakse kolm erinevat tüüpi vastase liikumist mängule Blastronaut. Seejärel hinnatakse valminud vastaste liikumise jõudlust ja vastaste sobivuse hindamiseks viiakse läbi kasutajakogemuse testimine. Saadud tulemuste põhjal selgitatakse välja, millistele liikumistüüpidele tuleb rohkem tähelepanu pöörata, et mäng oleks võimalikult huvitav.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalarvutimängudGodot Enginevastaste liikuminetehisintellektmängu testiminebakalaureusetöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyVastaste liikumise arendamine Blastronaut mänguleThesis