Norbisrath, Ulrich, juhendajaMontesdeoca, Santiago, juhendajaSudlerd, AliciaTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2024-10-072024-10-072024https://hdl.handle.net/10062/105222See väitekiri esitab Flair'i plugina esialgse rakendamise ja seadistamise Unreal Engine 5 jaoks, eesmärgiga tuua samad kasutajasõbralikud funktsioonid Autodesk Maya'st. Töö on suunatud 3D-kunstnikele ja Unreal Engine arendajatele, aidates neil plugina sujuvalt ja tõhusalt kasutada mõlemas peamises digitaalse graafika tööriistas. Ulatus hõlmab peamiste funktsioonide, sealhulgas stiilipresettide ja materjalipresettide, koos nende alammoodulitega, portimist, mis on hoolikalt kohandatud Unreal Engine 5 arhitektuuri ja funktsionaalse paradigma järgi. Plugina esialgne versioon on pühendatud kasutatavusuuringutele sihtrühmadega—Unreal Engine arendajad ja 3D-kunstnikud. Uuringu tulemused mitte ainult ei rõhuta rakendatud funktsioonide intuitiivsust, vaid paljastavad ka parendamist vajavad alad. See töö loob esimese sammu tööriista loomiseks, mis toetab loovaid töövooge nii 3D digitaalkunsti kui ka mängude arendamise valdkondades.enAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/Mittefotorealistlik renderdamine (NPR)Slate vidinadKasutajakogemusedVarjutajadArvutigraafikaSünteesGPU torustikJäreltöötlusmagistritöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyUE5 Flair's Integration – UI, Shaders, and Image Algorithms for NPRThesis