Tõnisson, Eno, juhendajaLepp, Marina, juhendajaReitsakas, JelizavetaTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Matemaatika ja statistika instituut2020-08-102020-08-102020http://hdl.handle.net/10062/68625Programmeerimise õpetamisel tuleb pöörata tähelepanu õppijate teadmiste ja oskuste taseme hindamisele nii õppe alguses kui ka selle lõppemisel. Seda saab teha testi vormis. Magistritöö eesmärgiks on luua valideeritud test, mille abil saab hinnata õppijate teadmisi ja oskusi programmeerimiskursuse “Tehnoloogia tarbijast loojaks” alguses ja/või lõpus. Töö esimeses peatükis on toodud ülevaade Venemaal ja USAs kasutusel olevatest valideeritud testidest. Töö teises peatükis on kirjeldatud testi loomise protseduuri ning piloteerimise protsessi. Töö tulemusena loodud test piloteeriti kursuse “Tehnoloogia tarbijast loojaks” arvestustööks ettevalmistava testina. Võib öelda, et testi on võimalik kasutada nimetatud kursuse õppijate teadmiste ja oskuste hindamisel.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalmagistritööprogrammeerimisülesandedõppematerjalidprogrammeerimise algõpeProgrammeerimise sissejuhatava kursuse õppijate teadmisi ja oskusi mõõtev testinfo:eu-repo/semantics/masterThesis