Ariko Marketing2014-05-282014-05-282003http://hdl.handle.net/10062/41037Käesolev uuring viidi läbi multiklientsena juulis-augustis 2003 ning selle peamiseks eesmärgiks on kirjeldada Eesti noorte tarbimiskäitumise põhijooni ning selle taustaks olevate väärtuste ja hoiakute kompleksi. Käesolev aruanne on väljavõte uuringu sellest osast, mis puudutab noorte üldisemaid nägemusi praegusest elust ja tulevikust ning nendega lähemalt seotud küsimustest. Aruanne on nn. baasaruande iseloomuga, kus põhirõhk asetatakse peamiste esmaste tulemuste kajastamisele. Kuna uuringut tarbivate organisatsioonide ja institutsioonide iseloom ning huvid võivad olla väga erinevad, ei ole baasaruandes keskendutud tulemuste sügavamale analüüsile ja interpretatsioonile.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesspahednoorte vaba aegtööhõivetööturgväärtused2003EestinooredküsitlusuuringudEesti Noored 2003info:eu-repo/semantics/workingPaper