Semilarski, Helin, juhendajaMust, PiretTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskus2024-05-242024-05-242023https://hdl.handle.net/10062/98815Fotosünteesi protsess on Maa elustiku ja ökosüsteemi toimimiseks ülioluline, kuid oma keerukuse tõttu on õpilastel sellest raske aru saada. Antud magistritöö eesmärgiks on luua kontekstipõhine õppemoodul, mis lisaks ainealastele teadmistele arendaks kriitilist ja loovat mõtlemist ning koostööoskust. Uuringu instrumendiks on küsimustikud, mis eelnesid ja järgnesid mooduli läbimisele. Uuringus selgus, et tulemused kattusid suures osas varasemate uuringutega. Mooduli läbimine toetas õpilaste sõnul kriitilise ja loova mõtlemise arengut.etfotosünteeskriitiline mõtlemineloov mõtleminekoostööCERCS: S272 Õpetajakoolitusphotosynthesiscritical thinkingcreative thinkingcollaborationCERCS: S272 Teacher educationmagistritöödGümnaasiumiastmele õppemooduli “Kui taimed kaoks ehk miks on vaja fotosünteesi” koostamine ja selle mõju hindamine õpipädevustele ühe kooli näitelThesis