Türk, Ülle, juhendajaBeloussova, ViolettaTartu Ülikool. Inglise filoloogia osakondTartu Ülikool. Filosoofiateaduskond2015-06-122015-06-122015-06-12http://hdl.handle.net/10062/47069Käesoleva magistritöö eesmärk on koostada õppematerjalid idioomide õpetamiseks Eesti üldhariduskoolide gümnaasiumiastmes õppivatele õpilastele, mida saaks kasutada nii täiendava materjalina Upstream Intermediate B2 (2008) õpiku idioomide õppimisel kui ka iseseisva õppevahendina. Wray (2000) on kindel, et idioomide omandamisel on väga tähtis roll edukas keele õppimises. Ülaltoodud väite alust moodustavate põhjuste hulka kuuluvad näiteks võõrkeeleõppijate vajadus mõista emakeelekõnelejate diskursust, rääkida nende moodi, et näidata saavutatud võõrkeeleoskust ning mõista sihtkultuuri ja selle esindajate identiteeti. Magistritöö koosneb neljast peatükist. Sissejuhatus annab ülevaate idioomidest kui keelenähtusest eristades idioomi mõiste kitsa ja laia tähenduse ning arutledes idioomidele omistatavate omaduste ja seni loodud klassifikatsioonide üle. Lisaks tuuakse selles tööosas põhjendused, miks idioomid väärivad õppimist kooli inglise keele tundides. Peatüki lõpus tutvustatakse uurimisküsimused, millele magistritöö peab vastused andma.enAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalopenAccessüliõpilastöödmagistritöödinglise keele didaktikafraseoloogiaidioomidioomide õpetaminemagistritöödIdiom learning materials for Estonian secondary school studentsThesis