Schihalejev, Olga, juhendajaFeldveber, GertieTartu Ülikool. UsuteaduskondTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond2024-06-132024-06-132024https://hdl.handle.net/10062/99478Magistritöö eesmärgiks oli kaardistada seda, mida peavad Eesti üldhariduskoolide koolijuhid kultuurilise ja usulise mitmekesisuse juures tähtsaks, kuidas tegeletakse nende teemadega väljaspool usundiõpetust ning milles see täpselt nende koolis väljendub. Muuhulgas oli üheks eesmärgiks välja selgitada, millist usundiõpetuse vormi koolijuhid sobilikuks peavad. Tulemuste analüüsimiseks kasutas autor kolme mitmekesisusega seonduvat uskumust: erisusi eirav, mitmekultuuriline ning põimkultuuriline uskumus.etkultuuriline mitmekesisus koolisusuline mitmekesisus kooliskoolijuhidEesti üldhariduskoolidreligioonipedagoogikaerisusi eiravad uskumusedmitmekultuurilised uskumusedpõimkultuurilised uskumusedusundiõpetusmitmekultuuriline haridusmagistritöödKultuuriline ja usuline mitmekesisus koolijuhtide pilgu läbiThesis