Remmik, Marvi, juhendajaNielsen, Katrin, juhendajaRebane, MarjuTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja2023-06-202023-06-202022https://hdl.handle.net/10062/90810Uurimistöö eesmärk on välja selgitada, kuidas Eesti koolides praktiseerivad draamaõpetajad toetavad draamameetodite kasutamisel õppijate sotsiaalsete oskuste ja loovuse arengut. Uurimistöö raames tuuakse välja draamaõpetajate poolt tõstatatud teemad, mis seonduvad nii draamaõpetuse olemuse kui sellega, millised on õpetajate kogemused laste loovuse ja sotsiaalsete oskuste arendamisel. Ühtlasi analüüsitakse valikaine hetkeolukorda Eesti haridussüsteemis, tuues välja draamaõpetuse rolli kooli õppekavas ning tehakse ettepanekuid, kuidas draamaõpetus võiks Eestis korraldatud olla. Magistritöö teooriaosas antakse ülevaade sotsiaalsetest oskustest, draamaõpetusest ning draamakoolituse meetoditestestopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalmagistritööddraamaõpeõppemeetodidsotsiaalsed oskusedloovusõpetusÕppijate sotsiaalsete oskuste ja loovuse toetamine draamaõpetajate kogemuste põhjalThesis