Palts, Tauno, juhendajaKokk, GetriinTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Matemaatika ja statistika instituut2021-08-192021-08-192020http://hdl.handle.net/10062/73352Eesti põhikooli riiklik õppekava toetab digipädevuse, tehnoloogia ja innovatsioon arengut ning on suunatud pigem arvuti kasutamis, kui informaatika ja programmeerimise õppele. Sellest tulenevalt on töö eesmärk luua ning katsetada II ning III kooliastmele tunnikavad ja õppematerjalid algoritmilise mõtlemise arendamiseks arvutivaba programmeerimise kaudu. Töö tulemusena valminud arvutivaba programmeerimise ülesandeid lahendasid 6. ja 7. klassi õpilased ning materjale arendati vastavalt õpilaste antud hinnangule õppematerjali meeldivuse, arusaadavuse ja huvi kohta.estopenAccessCC0 1.0 Universalmagistritööarvutivaba programmeeriminealgoritmiline mõtlemineAlgoritmilise mõtlemise oskust arendav arvutivaba programmeerimise õppematerjal II ja III kooliastmeleinfo:eu-repo/semantics/masterThesis