Annus, TiinaLaanoja, PriitVaher, Kristel2014-05-262014-05-262010http://hdl.handle.net/10062/40948Järgnevalt antakse ülevaade Tartu maakonna üldhariduskoolide õpilaskonnast päevases õppevormis, pöörates erilist tähelepanu õpirändele. Õpirännet käsitletakse kui olukorda, kus õpilased asuvad sunnitult – vastava astme õppeasutus puudub koduvallas – või vabatahtlikult – kool valitakse väljaspool koduvalda sellest hoolimata, et oma vallas on vajalikul kooliastmel õppimisvõimalus olemas – õppima teise omavalitsuse kooli. Õpirände analüüs osundab kahele probleemile: 1) elanike registrite andmetes ei ole alati fikseeritud tegelik elukoht, 2) mitte alati ei rahulda õpi- ja valikuvõimalused elukohajärgses koolis kõiki lapsevanemaid.etinfo:eu-repo/semantics/openAccessharidusvõimalusedkoolidvalikudõpetajadkoolistmedõpilasedõpiränneTartumaakoolivõrkTartu maakonna koolivõrgu analüüs ja lähtekohad selle arendamiseksinfo:eu-repo/semantics/workingPaper