Karise, Merit2009-11-052023-10-232009-11-052023-10-232009-11-05https://hdl.handle.net/10062/14239Best programmi toetusel valminud õpiobjekt II kursuselt "Reklaam kui sotsiokultuuriline kommunikatsioon" annab sissejuhatava ülevaate reklaami tegemisest.etDigitaalse õpiobjekti kasutamise tingimused Käesolev õpiobjekt on autorikaitse all vastavalt Eesti Vabariigi autoriõiguse seadusele. Õpiobjekti varalised õigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õpiobjekti on lubatud reprodutseerida, levitada ja avalikult esitada ainult õpiotstarbel kui tervikut, va refereerimine ja tsiteerimine motiveeritud mahus. Õpiobjekti ei ole lubatud kasutada kommertseesmärgil. Õpiobjekti igakordsel kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õpiobjekti autorile. Õpiobjekti pole lubatud muuta ega täiendada.luguvalikkriitikareklaamipusleBeSt programmsisupakettReklaam kui sotsiokultuuriline kommunikatsioon, II osaOther